Magneet massage

Masseren met magneten is ontstaan in het verre oosten. Magneten activeren ons zelfgenezend vermogen en helpen ons lichaam weer in balans te komen. Stress en pijnklachten kunnen verminderen.

De energie de vanuit de magneten in de bloedbaan komt stimuleert de rode bloedlichaampjes om zuurstof op te nemen en afvalstoffen af te voeren. Zo krijgen alle cellen in het lichaam weer schoon en zuurstofrijk bloed en komt het lichaam weer in balans. Het immuunsysteem wordt daardoor ook gestimuleerd en de cellen kunnen zich vernieuwen waardoor pijnklachten worden verminderd.

Magneetmassage is een heerlijk ontspannende massage die zonder druk wordt uitgeoefend.

We beginnen met een voetenbadje van 10/15 minuten waaraan magnesium en een magneet is toegevoegd.

Je kunt ervoor kiezen om de magneetmassage op de blote huid met olie of over de kleding heen te ontvangen. Het effect op de blote huid is wel groter.

Tijdens de magneetmassage ervaart u een zeer diepe ontspanning met positief effect op het welzijn. Een ieder ervaart de massage op zijn eigen manier. Sommigen voelen warmte (op pijnlijke plekken), tintelingen, loom gevoel. Anderen voelen op het moment zelf alleen ontspanning, maar merken na een paar dagen dat de klacht verminderd is of dat ze meer energie hebben.

Door de mageneten wordt het zelfherstellend vermogen van het lichaam geactiveerd. Hierdoor kan in het begin verergering optreden. Dit is een goed teken, het betekent dat het lichaam aan het werk is, maar ook zonder verergering heeft de massage effect.

Tijdens de massage komen afvalstoffen vrij. U zult daarom na een (magneet) massage veel water moeten drinken.

Heb je veel last van pijnlijke spieren of pijnlijke plekken waar de klacht zich openbaart, dan zul je merken dat een magneetmassage zeker verlichting geeft. Zelfs door lichte aanraking. De behandeling hoeft geen pijn te doen om toch te werken. Je voelt je tijdens en na de behandeling zeer ontspannen.

Duur & Kosten